Copywriting despre un gay, prejudecăți și chinezi

copywriting despre michelle obama si michael kors
Michelle Obama's și Michael Kors, alăturarea este tipic americană... subiect de copywriting!

În stânga fotografiei este Michelle Obama, fosta primă doamnă a SUA. În dreapta este Michael Kors, unul dintre cei mai cunoscuți homosexuali din lume. Celebri sunt amândoi, ea pentru că este ce este, iar el pentru că a spart barierele și tiparele. Așadar, această imagine, cu care am deschis articolul, ar putea fi jignitoare.

Sau dimpotrivă, ar putea fi simbolul libertății. Depinde de unde privești și ce educație ai. Bărbatul acesta căruia nu-i plac femeile i-a făcut hainele lui Michelle…

Michael Kors a avut o copilărie agitată. Este băiatul unui emigrant suedez și al unei evreice. A primit numele după cel de-al doilea soț la mamei. Apoi, la majorat, și-a schimbat în mod legal și numele și prenumele. Născut în 1959, inițial se numea Born Karl Anderson. S-a dus la politehnică la New York și după două semestre și-a băgat picioarele, a ieșit din școală și și-a lansat prima colecție de haine pentru femei. Era în 1981.

Cum scrii să faci un subiect fierbinte

Vă veți întreba poate ce legătură este cu subiectul site-ului, cu jobul de copywriter? Articolul la care mă refer este postat deja pe blogul unui site care vinde poșete și genți. Michael Kors este unul din designerii de mare succes. Un creator de modă care are venituri substanțaile, dacă vreți. Un tip după care se iau câteva sute de mii de oameni. Așadar, poate fi subiectul unui blog despre genți, despre poșete. Se poate face copywriting cu el.

Trebuie însă să scrii despre Kors astfel încât să nu fii dat în judecată. Bine, acum chiar el nu cred că se va coborî la un amărăștean ca mine. Trebuie să scrii despre el astfel încât să inciți și cititorul și să nu adoarmă. Sau mai rău, să plece de pe site!

Obiectivele și consecințele unui text din sfera de servicii content writing:

  • Trebuie să atragi cititorul de la început. Dacă, după primele cuvinte scrise, acesta continuă să citească e bine. Scopul copywriter-ului este să-l țină în pagină!
  • Dacă vizitatorul site-ului stă, Google interpretează asta ca pe un lucru bun. Cu alte cuvinte, zice ceva de genul: „Aha, deci îl interesează! Înseamnă că vizitatorul a găsit ce dorea…”
  • Dacă cel care citește se plictisește, pleacă! Atunci ai pierdut un vizitator, un posibil client.
  • Dacă omul care citește apreciază se uită și la alte chestii ce ai pe acolo. Citește, privește și poate cumpără. Oricum, cu cât stă mai mult, el și alții, îți crește site-ul.
  • Nu înseamnă că dacă citește blogul va și cumpăra ceva. Dar contribuie la aprecierea site-ului la modul general. Și cât maimulți, cu atât mai bine. Vizitatorii aceștia te duc în față…
  • Așadar, poți scrie în felul în care am zis? Dacă da, ești un copywriter adevărat.

    Despre textele SEO, advertoriale și content writer

    Eu nu reușesc întotdeauna. Uneori adorm eu la textele mele și atunci,mai având o umbră de rațiune șterg articolul și mă duc la culcare. Sau încep din nou. Ce-a fost până atunci se duce la gunoi. O zi pierdută. Copywriting-ul este și el un job, poate la fel ca oricare altul. Nu iese întotdeauna…

    Treaba cu chinezii, de la copy paste la copywriting…

    Deci, mă luasem cu vorba și am uitat de chinezi. Păi, vreau să spun că Michael Kors acesta a avut o idee genială. Să se lanseze în afaceri cu milioanele de chinezi din afara Chinei. Să le vândă lor marfă exclusivistă și bună. Dar, acum, cu pandemia, nu știu ce iese. O să revin.

    Citiți articolul meu și vedeți dacă vă place, dacă am reușit să transmit mesajul: Michael Kors și poșeta din piele eco. Dacă da, înseamnă că mi-a ieșit o treabă bună de copywriting.

    Surse fotografii: Foto Michelle Obama – wikipedia și Michael Kors de Ed Kavishe, http://www.fashionwirepress.com/ – Contact us/Photo submission, CC BY 3.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4048559

    Despre Matei Bîtea 77 Articles
    Fost jurnalist; furnizez servicii de content writer in limba romana. Dezvolt proiecte web sub aspectele de editare-machetare, writing, fotografie si promovare. afli mai multe pe www.789.ro